7 Ağustos 2010 Cumartesi

Declan De Barra-Song Of A Thousand Birds

Ekşi sözlük'ten "nikipedia" Declan De Barra hakkında şöyle yazmış: 

İsmine ve müzik tarzına aldanıp malesef ki devendra banhart gibi biraz latinimsi bir insan bekliyordum.



alakası yokmuş, irlandalıymış hem şok oldum hem de çok sevindim buna şahsen. bir diğer ilginç yanı ise anlamadığım bir şekilde şarkılarını sanki daha önce yüzlerce kere dinlemişim gibi ilk kez dinleyişimde eşlik edebilmem, gerisini tahmin edebilmem, ben de aynı sözleri yazardım, onlar gelirdi sonrasında diye dışımdan söylemem ve tutması, hiç bir yabancılık duymamam. mesela apple tree,someday soon ve slow dissolve böyle. geç keşfettiğim çabuk kaybetmeyeceğim özel bir müzisyen, çok iyi bir vokal. hele çığlık çığlığa olan vokal kısımları inanılmaz, eminim canlı dinlediğinde insanı taş kestirir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder